Monday 2 October 2017

Forex Trading In India Rbi Retningslinjer 2015 Sykling


Herfindahl-Hirschman-indeksen - HHI. BREAKING DOWN Herfindahl-Hirschman Index - HHI. Jo nærmere et marked er å være et monopol, desto høyere er konsentrasjonen på markedet og jo lavere er konkurransen. Hvis det for eksempel var bare ett firma i en bransje , det firmaet vil ha 100 markedsandeler, og HHI vil være lik 10 000, som indikerer et monopol. Hvis det var tusenvis av firmaer som konkurrerer, vil hver ha nesten 0 markedsandel, og HHI vil være nær null, noe som indikerer nesten perfekt konkurranse. Det amerikanske justisdepartementet vurderer et marked med en HHI på mindre enn 1500 for å være en konkurransedyktig markedsplass, en HHI på 1500 til 2500 for å være en moderat konsentrert markedsplass og en HHI på 2500 eller høyere for å være et høyt konsentrert marked. Som en generell regjer fusjoner som øker HHI med mer enn 200 poeng i høyt konsentrerte markeder, øker antitrustproblemer, da de antas å øke markedsstyrken i henhold til avsnitt 5 3 i retningslinjene for horisontale fusjoner. d av avdelingen og Federal Trade Commission. Herfindahl-Hirschman Index Eksempel Beregninger. HHI beregnes ved å ta markedsandelen av hvert firma i bransjen, kvadrerer dem og summerer resultatet. HI S1 2 S2 2 S3 2 SN 2 hvor s er markedsandelen til hvert firma uttrykt som et helt tall, ikke et desimal. Vurder den følgende hypotetiske industrien med fire totale firmaer. For en markedsandel 40.Firm to markedsandeler 30.Firm to markedsandeler 15.Firm to markedsandel 15.HHI er beregnet som. HHI 40 2 30 2 15 2 15 2 1.600 900 225 225 2.950. Dette regnes som en høyt konsentrert industri, som forventet siden det bare er fire firmaer. Men antall bedrifter i en bransje gjør Ikke nødvendigvis indikere noe om markedskonsentrasjon. Derfor er det å anta at en industri har 20 firmaer. Selskapet har en markedsandel på 48 59 og hver av de 19 resterende selskapene har en markedsandel på 2 71 hver The HHI ville nøyaktig 2500, indi cate et høyt konsentrert marked Hvis firma nummer en hadde en markedsandel på 35 82 og hver av de resterende bedriftene hadde 3 38 markedsandel, ville HHI være nøyaktig 1500, noe som indikerer et konkurransedyktig markedsplacering. Statens bank Forex-priser Antigua og Barbuda. You kan låne opptil 90 opp til 80 for lån mellom Rs 75 Lacs av ​​kostnaden av eiendommen i tilfelle boliglån. Din tilbakebetalingskapasitet som bestemt av Kotak Mahindra Bank, vil hjelpe deg med å bestemme hvor mye du kan låne statsbankens valutakurser. Antigua og Barbuda Rotzen Trading Alternativer Finn de siste valutakursene for å kjøpe, selge, sende eller motta utenlandsk valuta gjennom UAE Exchange Australia Beste valutaveksling til konkurransedyktige priser I et marked hvor grunnproduktet i stor grad ligner, er differensieringen vår evne til å forstå kundens behov helt og strukturerer berettigelsen og lånebeløpet på riktig måte. Samtidig trenger ikke medsøkere å være medeiere av eiendommen. Bank kan engasjere seg av markedsføringsagenter med sikte på å kjøpe lånsmidler Lån kan pålegges av enkeltpersoner, enten alene eller i fellesskap. Staten Bank Forex Priser Antigua og Barbuda Gratis Demo Binær Options Konto Valg Risiko Advarsel Handel Valutaveksling og Kontrakter for Differanse CFDs er svært spekulative og kan ikke være egnet for alle investorer GBE meglere tilbyr handel AtoZ USA etter landinformasjon siden 1993 800 Lindberg Lane, Suite 190 Petaluma, CA 94952 T 1 707 778-1124 F 1 707 778-1329 Finn de siste valutakursene for å kjøpe, selge, sende eller motta utenlandsk valuta gjennom UAE Exchange Australia Beste valutaveksling til konkurransedyktige priser Men i tilfelle kommersielle lån mot eiendom eller lån mot en eksisterende eiendom kan du låne opptil 60 av kostnaden av eiendommen. Forex Wave Channel Indicator. Stats Bank Forex Priser Antigua Og Barbuda binær opsjonsstrategi 2016 nfl Risiko Advarsel Handel Valutaveksling og kontrakter for forskjell CFDs er svært spekulativ og kan ikke være suitabl e for alle investorer GBE meglere tilbyr handel Binary Options Strategies 5 Beskyttende faktorer i USA Finn de siste valutakursene for å kjøpe, selge, sende eller motta utenlandsk valuta gjennom UAE Exchange Australia Beste valutaveksling til konkurransedyktige priser .- Institusjonelle aksjer KMCC - Investering Bank KIAL - Private Equity KIAL - Realty Fund KMPL - Billån KMIL - LAS, CRE Kotak Mahindra Bank gir deg boliglån ledsaget av svært tilpassede fasiliteter og tjenester for en sømløs og behagelig hjemkjøpsopplevelse. Lån kan brukes av enkeltpersoner, enten alene eller felles statsbank Forex Priser Antigua og Barbuda High Growth Penny Aksjer 2016 Eiere av nåværende eiendom, for hvilken lånet blir søkt, må være medansøgere State Bank Forex Priser Antigua og Barbuda Multicurrency Forex Card er utformet utelukkende For kunder som reiser mye over hele verden Det er et unikt produkt med flere valutaer lastet på t he. Kotak Livsforsikring Kotak International Business Kotak Securities Ltd For lån Betingelser gjelder Kreditt til eget skjønn og underlagt retningslinjer utstedt av RBI fra tid til annen Statsbankens Forex-priser Antigua og Barbuda Binære alternativer Volatilitet Stoppindikator Beste strategier for binær Alternativ Trading Broker i Us. Make Money Online Legal. Some av disse tjenestene kan til og med kreve at du har en Paypal-konto Dette levende samfunnet har over 15 millioner kjøpere som besøker hver dag, og alle kan lage sin egen nettbutikk og gjøre den tilgjengelig for disse besøkende tjene penger på nettet Juridisk Fibonaccis Video Leksjon Forex 21 juni 2012 Hvordan tjene penger Online 2013 Rask aksjemarkedsopplæringssenter Trading Trading Essentials Historie om handelshistorie TradeKing er en online megler som tilbyr verktøy og forskning for online trading av aksjer Smart Service er i Vår DNA Smart Finance Stock Trading Kalkulatorer Online Åpne en konto for aksjer og aksjehandel Berik din online trading erfaring med kalkulatorer Algo Trading TRADE SMART ONLINE FRA VNS FINANCE Verktøy for aksjekontaktkalkulatorer, lagerfiltre NVI og PVI brukes til å spore handelsaktivitet til Smart Money og Uninformed Crowd En introduksjon til netthandel Yahoo7 Finanskalkulatorer Aktiekurser Få den nyeste sitater fra Yahoo7 Finance. GCI Finansielle tilbud 24-timers online forex trading med umiddelbar utførelse Forex Trading Konto typer ActTrader MetaTrader Gold Silver Trading Binær Optioner Gratis Forex Trading Guide Registrer deg for veiledningen og få en gratis 50,000 praksis konto Forex Trading Åpne en Live Account Åpne en demo konto Trading konto typer Forex indekser Råvarer Trading Virtual Private Server Handelsvilkår Forex Forex Trading Sites i Falklandsøyene Hva er Forex Hva gjør jeg når en stor fordel for Forex trading er at du kan kjøpe eller selge noen valutapar, når som helst gjenstand for tilgjengelig likviditet Online Valutaveksling Trading Trade en ECN Forex Konto Innskudd Automatiser Trading Trading Stasjon Web MyFXCM Mirror Trader Kontakt. Fulltekst Hva Raghuram Rajan sa i RBI s pengepolitikk. Reserve Bank of India kuttet viktige rentenivåer på tirsdag i den første biomånedlige policyen møtes av FY17, på linje med forventninger til næringen og markedene. Reserve Bank of India kunngjorde en pristillegg på 25 basispoeng 0 25 som bringer renten ned til 6 5 fra 6 75 tidligere Dette er den første rate kuttet på seks måneder Her er beslutninger tatt av RBI Guvernør Raghuram Rajan ved den første halvmånederspolitikken gjennomgår dette regnskapsåret. På grunnlag av en vurdering av den nåværende og utviklende makroøkonomiske situasjonen, er det besluttet å .- Redusere renteprisen under likviditetsjusteringsanlegget LAF med 25 basispunkter poeng fra 6 75 til 6 5.- Reduser det minste daglige vedlikeholdet av kontantreserveforholdet CRR fra 95 av kravet til 90 med virkning fra fjorten dager som begynner 16. april 2016, samtidig som CRR holdes uendret d på 4 0 av netto etterspørsel og tidsforpliktelser. NDTL. - Fortsett å gi likviditet etter behov, men senk det gjennomsnittlige ex ante likviditetsunderskuddet i systemet fra 1 av NDTL til en posisjon nærmere nøytralitet og .- Begrens renteporridoren fra -100 basispoeng bps til -50 bps ved å redusere MSF-kursen med 75 basispoeng og øke reverseringsrenten med 25 basispoeng, med sikte på å sikre finere justering av den veide gjennomsnittlige samtalesatsen WACR med reporenten. omvendt reporente under LAF-stillingene er justert til 6 0, og den marginale stående facilitetens MSF-rente til 7 0 Bankrenten som er justert til MSF-satsen, står også justert til 7 0,2 Siden den sjette halvårlige uttalelsen i februar 2016, er global Den økonomiske aktiviteten har vært rolig. Forutsetninger for nedadrettede risikoer for gjenoppretting i noen avanserte økonomier AEs i begynnelsen av 2016 har lettet, mens store fremvoksende markedsøkonomier EMEs fortsetter å kjempe mot svak vekst og fortsatt ele verdsatt inflasjon blant strammere økonomiske forhold. Verdenshandelen forblir dårligere på grunn av fallende importefterspørsel fra EME og stress i gruve - og utvinningsindustrien. I USA ble forbruksutgiftene støttet av et styrket arbeidsmarked, men eksporten viste seg å være en slitasje på veksten i fjerde kvartal og sky i nærtidsutsiktene I euroområdet har tailwinds i form av aggressiv pengepolitisk innkvartering og fortsatt lave energipriser støttet aktivitet i et miljø som har usikkerhet fra innvandrerkrisen, intensiverer stress i banksektoren og mulig Brexit Mens Japan har rømt nedgang i fjerde kvartal i 2015, har en kombinasjon av svake forbruksutgifter, næringsinvesteringer og eksport svekket økonomien i 1. kvartal 2016. I Kina er den trege industriproduksjonen, kontrakterende eksport, kapitalutganger og betydelig overkapasitet i fabrikker og eiendommen markedet forblir formidabelt headwinds, til tross for betydelig penge og finanspolitisk stimulans EME råvareeksportører har nylig hatt nytte av oppstart av råvarepriser og risikoen på investorens følelser har verdsatt sine valutaer. I EME er imidlertid svake innenlandske grunnleggende, manglende ekstern etterspørsel og landsspesifikke begrensninger fortsatt å begrense veksten.3 Globale finansmarkeder har tilbakebetalt tapene i turbulensen i begynnelsen av året Fra midten av februar økte oppmuntringen av råprisene markedssentiment, og utrydde frykt for globale resesjonarrisiko. Med Kina reduserte reservekrav økte ECB utvidet innkvartering, og Fed forsynte fornuftig veiledning mens holde fast, aksjemarkeder rallied I obligasjonsmarkedene over AE og EMEs, øker avkastningen gradvis, med landsspesifikke variasjoner. Amerikanske dollar har trukket seg tilbake fra januar topp og har latt seg ytterligere i etterkant av FOMCs marsmøte. På den annen side, euroen og yenen har verdsatt, reagerer perversely til eksepsjonell innkvartering Valuta acros s EMEs har også verdsatt som porteføljestrømmer returnerte forsiktig til lokale gjelds - og aksjemarkeder. Gullprisene har hoppet 16 prosent i 1. kvartal 2016 på etterspørsel etter etterspørsel. Kraftprisene, inkludert olje, har hentet seg nylig, selv om de fortsatt er myke. urolig ro som råder i finansmarkedene kan lett bli ødelagt av en plutselig avkastning av risikovillig investorstemning på innkommende data, særlig med hensyn til Kina eller til amerikanske inflasjon.4 På hjemmemarkedet moderert bruttoværdi i landbruket og allierte aktiviteter moderert i 2. halvår 2015-16, redusert av sammentrekningen i 3. kvartal på grunn av nedgang i kharifproduksjonen fra år til år. I fjerde kvartal viser andre forutskudd fra landbruksdepartementet at til tross for akutt lavt reservoarnivå og mangel på nord - østmonson, rabi foodgrains produksjon økte over nivået for et år siden hovedsakelig i hvete og pulser og kompensert delvis for mangelen på kharif produksjonen Unseasonal regner og hagl i Mars er sannsynlig å ha skadet noen vinteravlinger, spesielt hvete, selv om fulle estimater av avlingstapet venter på forhåndsestimater. På den annen side har gjødselproduksjonen plukket opp, og hagebruk og allierte aktiviteter har forblitt elastiske, noe som tyder på at det implisitte estimatet av GVA for landbruks - og allierte aktiviteter i 4. kvartal i CSOs forutsetninger er sannsynligvis oppnådd, dersom ikke revidert oppover. 5 Verditilvækst i industrien akselerert i H2, ledet av industrien som drev nytte av vedvarende mykhet i inngangskostnader. industriproduksjonen holdt seg flatt, mens produksjonsutgangen krympet siden november. Robust ekspansjon i kullproduksjon har oppdratt både gruvedrift og elektrisitetsproduksjon og tilsvarte svekkelsen av industriproduksjonen. Kapitalproduksjonen falt imidlertid i dyp sammentrekning siden november, selv etter at det ikke var klumpete og volatile gjenstander som gummiisolert kabel Svak etterspørsel og konkurranse fra importen har dempet Capex-syklusen Produksjonen av forbruksvarer uten varige varer har krympet seg, med en kraftig nedgang i 4. kvartal. Dette gjenspeiler fortsatt svak etterspørsel etter land. På den annen side forblev forbruksvarene fortsatt sterke, selv etter at de ble abstraheret fra gunstige grunneffekter, noe som tyder på at bybehovet er holde fast med forbedrede oppfatninger av de generelle økonomiske forholdene og inntektene, viser sparebankens forbrukertillitsundersøkelse i mars 2016 marginale forbedringer i forbruksfølelser. Produksjonsindeksen til marsproduksjonen fortsatte i ekspansjonsmodus på baksiden av nye ordrer, inkludert eksporten Reserve Bankens undersøkelse om industriell utsikt tyder på at bedriftsforventningene for 1. kvartal 2016-17 fortsatt er positive.6 Tjenestesektoren økte jevnt gjennom året, med handel, hoteller, transport, kommunikasjon og offentlig forvaltning, forsvar og tilhørende tjenester som viser seg å være Hoveddriverne i H2 Byggsektoren fortsetter å bli overbelastet av usolgte inventar i boligområdet, selv om næringseiendom økes av etterspørsel fra IT-IT og IT-aktiverte tjenester Veiskonstruksjonen har akselerert, blant annet når det gjelder nye priser Cementproduksjonen ser ut til å ha fått trekkraft i løpet av H2, mens stålforbruket har økt med jevn tempo Ulike bly - og sammenfallende indikatorer som flypassasjertrafikk, lufttransportvolumer, utenlandske turistoppkjøp og bilsalg økte, mens jernbanegodstrafikken var marginalt kontrahert. Tjenestene PMI holdt seg i ekspansjonsmodus i løpet av 2. kvartal på ny virksomhet og forventninger. Utsiktene for tjenester i undersøkelser er positivt for 1. kvartal 2016-17.7. Småprisveksten målt av forbrukerprisindeksen KPI falt kraftig i februar etter å ha økt i seks påfølgende måneder Denne gunstige utviklingen skyldtes en større enn forventet nedgang i vegetabilske priser, hjulpet av prisene på pulser begynner å komme av bølgen som begynte i august, og effektiv Forsyningsadministrasjon som bidro til å begrense prisveksten for kornprisene. Matvareinflationen ble derfor for første gang i andre halvdel av 2015-16. Dette skjedde spesielt på prisnedgang i stedet for gunstige grunneffekter som var på jobb i første halvdel av år Inflasjon i brenselgruppen moderert over elektrisitet, parafin, matlaging og brensel, det siste lettende presset på landlig prisvekst Tre måneders framtidige forventninger til husholdningsinflasjonen gikk ned til et siffer for den andre påfølgende runden av undersøkelsen som svar på disse dynamikkene.8 KPI-inflasjonen eksklusive mat og drivstoff oppskåret i februar, hovedsakelig under boliger, utdanning, personlig omsorg og transport og kommunikasjon, noe som tyder på kapasitetsbegrensninger i servicesektoren. Utenom bensin og diesel fra denne kategorien ble inflasjonen holdt høy og vedvarende på over 5 prosent , som indikerer et mulig motstandsnivå for ytterligere nedadgående bevegelser i overskriften Den stædige underliggende inflasjonen Det er ikke sannsynlig at momentum vil bli hjulpet av 7th Pay Commission-prisen og virkningene av engangs-en-pensjonen OROP-prisen, eller av kostnadstrykkseffekten av økningen i tjenesteskattesatsen. økningsraten i bedriftens personalekostnader var moderat. Også inn - og utgangspriser påpekt i innkjøpsforvaltere økte undersøkelsene beskjeden for produksjon og tjenester.9 Likviditetsforholdene, som hadde strammet siden midten av desember, ble strakt videre av de større enn vanlige Regjeringens akkumulering av kontanter, uvanlig økt og vedvarende etterspørsel etter valuta, opptak i bankkreditt og flattere innskuddsmobilisering på dette tidspunkt i forhold til tidligere år. Reservebanken gjennomførte likviditetsoperasjoner for å kutte ut disse pressene og supplert normal drift med store mengder likviditet injisert gjennom finjusterende variabel rente repo auksjoner i tenors varierer mellom over natten og 56 dager Den gjennomsnittlige daglige likviditetsinjeksjonen inkludert En variabel rente over natten og løpetid økte fra 1 435 milliarder kroner i januar til 1 935 milliarder kroner i mars. I tillegg ble det også gitt varig likviditet gjennom åpne markedsoperasjoner OMOs i størrelsesorden 514 milliarder kroner og 375 milliarder kroner gjennom tilbakekjøpssamarbeid i februar og mars Reservebanken begynte også å gjennomføre revers repo og MSF operasjoner på helligdager i Mumbai for å muliggjøre betalingsfrihet og oppgjørssystemets friksjonsløse drift.10 Effektiv 2 april 2016 ble det lovlige likviditetsforholdet SLR for planlagte kommersielle banker redusert med 25 basispoeng fra 21 5 prosent til 21 25 prosent av deres NDTL Også fra februar 2016 kunne bankene regne med flere statspapirer som de inneha opptil 3 prosent av deres NDTL innenfor obligatorisk speilreflekskrav som nivå 1 av høy kvalitet likvide midler HQLA med det formål å beregne likviditetsdekningsforholdet LCR, og dermed ta total utskjæring fra SLR tilgjengelig for banker tilsvarende 10 p Disse midlene gir plass for bankene til å øke sin utlån til produktive sektorer på konkurransedyktige vilkår for å støtte investeringer og vekst.11 FCNR B innskudd og tilhørende swaps gjennomført i september 2013 forventes å vokse fra september i år. Det er viktig å merke seg at disse swaps er fullt dekket av Reserve Bankens fremskjøpskjøp. Videre vil Reserve Bank overvåke utviklingen tett for å inneholde uventet markedsvolatilitet knyttet til tilbakebetaling.12 Mens eksporten gikk ned i februar i amerikanske dollar for den femtende i løpet av måneden reduseres sammentrekningsgraden til en enkelt siffer for første gang i denne perioden, og volumveksten ble positiv. Nedgangen i ikke-POL-eksporten var enda mindre, med edelstener og smykker, narkotika og legemidler, elektronikk og kjemikalier kjører oppgangen Den langvarige sammentrekningen i importen økte også betydelig, og ikke-POL-ikke-gullimportvekst ble positivt Ive for første gang etter sju måneder Dette gjenspeilet en betydelig økning i importen av maskiner, støttet av en opphenting av import av perler og edelstener og elektroniske varer. Med import av gull i februar og mars fortsatte den fortsatte mykheten i råprisene gunstig når det gjelder å bevare POL-importregningen og noen gevinster i form av handel, har handelsunderskuddet redusert til sitt laveste månedlige nivå siden september 2013. Dette har sannsynligvis redusert dagens underskudd på CAD-kontoen i fjerde kvartal under 1 3 prosent av BNP registrert i 3. kvartal til tross for en moderat nettoinntekt fra eksport av tjenester og overføringer. Nettoinnstrømning i form av utenlandske direkte investeringer FDI var robust i 4. kvartal frem til januar, mer enn tilstrekkelig til å finansiere det eksterne finansieringsbehovet. Utenlandske porteføljeinvestorer FPI, som var netto selgere på det innenlandske kapitalmarkedet frem til februar, ble nettkjøpere i mars i både egenkapital og gjeldssegmenter. Politikk Stans og begrunnelse.13 Inflasjon har evo langs den projiserte banen og målet for januar 2016 ble møtt med et marginalt underskudd. Fremover forventes KPI-inflasjonen å avta beskjeden og forbli rundt 5 prosent i 2016-17 med små kvartalsvarianter. Figur 1 Det er usikkerheter rundt denne inflasjonsbanen som kommer fra de siste unseasonale regner, den sannsynlige romlige og tidsmessige fordeling av monsun, lave reservoarnivåer med historiske gjennomsnitt og styrken av den siste oppgangen i råvarepriser, spesielt olje. Vedvarende inflasjon i visse tjenester garanterer å se mens Gjennomføringen av de 7. Sentralbetalingsprovisjonsutdelingene vil gi en oppside til grunnlinjen gjennom direkte og indirekte effekter. På den annen side vil det være noen kompensasjon for ulemper som skyldes svak etterspørsel i verdensøkonomien, Regjeringens effektive forsyningsside tiltak holder en sjekk på matprisene, og sentralregjeringens prisverdige engasjement for finanspolitikk c usolidering.14 Den ujevn veksten i veksten 2015-16 vil sannsynligvis styrkes gradvis inn i 2016-17, forutsatt en normal monsun, den sannsynlige økningen i forbruk etterspørselen fra implementeringen av den 7. Betalingskommisjonens anbefalinger og OROP, og fortsatt pengepolitisk innkvartering Etter to påfølgende år med mangelfulle monsun ville en normal monsun fungere som et gunstig forsyningssjokk, styrke etterspørselen i landdistrikter og øke tilførselen av gårdsprodukter som også påvirker inflasjonen. På den annen side har den sviktende effekten av lavere inntakskostnader på verdiskaping i produksjonen , vedvarende virksomhetsstress og risikoaversjon i banksystemet og svakere globale vekst - og handelsutsikter kan gi en ulempe for vekstutfall fremover. GVA-vekstprognosen for 2016-17 er derfor beholdt på 7 6 prosent, med risiko jevnt balansert rundt det. Figur 2.15 I sin månedlige pengepolitiske redegjørelse 2. februar 2016 indikerte Reservebanken at den venter ytterligere data om inflasjon, samt om strukturreformer i EU-budsjettet som øker veksten samtidig som kostnadene kontrolleres. Med nylige data viser prognosene i figur 1 at inflasjonen vil utvikle seg mot 5 prosent målet i mars 2017 under rimelige antagelser. Endringene i RBI-loven om å skape en pengepolitisk komité vil ytterligere styrke pengepolitisk troverdighet I EUs budsjett for 2016-17 har regjeringen fulgt banen for finanspolitisk konsolidering og dette vil støtte desinfiseringsprosessen fremover Regjeringen har også utarbeidet en omfattende strategi for å stimulere etterspørselen i landsbygdens økonomi, styrke økonomien s sosial og fysisk infrastruktur og forbedre miljøet for å gjøre forretninger og utdype institusjonelle reformer Gjennomføringen av disse tiltakene bør forbedre forsyningsforholdene og tillate effektivisering og produktivitetsgevinster å tilføre Gitt svake private investeringer i lys av lav kapasitetsutnyttelse, a reduksjon i styringsrenten med 25 fps vil bidra til å styrke aktiviteten og bistå regjeringens initiativer.16 Kanskje viktigere på dette tidspunktet er å sikre at nåværende og tidligere rentenedsettelser overfører til utlånsrente Reduksjonen i små sparingskurser annonsert i mars 2016 de betydelige forbedringene i likviditetsstyringsrammene som ble annonsert i denne politikkundersøkelsen og innføring av marginalkostnaden for fondbasert utlånsrente MCLR, bør forbedre overføringen og forstørre effektene av den nåværende rentenivået. Holdningen av pengepolitikken vil forbli imøtekommende Reserve Bank vil fortsette å se makroøkonomisk og finansiell utvikling i de kommende månedene med sikte på å reagere med ytterligere politiske tiltak ettersom rom åpner seg. Del B Utviklings - og forskriftspolitikk.17 Denne delen av erklæringen vurderer fremdriften i ulike utviklings - og regelverkspolitiske tiltak kunngjorde av Sparebanken i de siste politiske uttalelsene og viser også nye tiltak for å viderefinansiere likviditetsstyringsrammen som styrker banktrukturen, utvider og utdyper finansmarkeder og utvider rekkevidden av finansielle tjenester til alle I likviditetsrammen for pengepolitiske operasjoner.18 Reservebankens likviditetsramme ble endret vesentlig i september 2014 for å gjennomføre viktige anbefalinger fra ekspertkomiteen for å revidere og styrke rammepolitisk rammeformann Dr Urjit R Patel Med over seks fjerdedeler av gjennomføringshistorikken er det hensiktsmessig å gjennomgå erfaringen med sikte på å foreta nødvendige justeringer så vel som for å fullføre rapporten fra ekspertutvalget 19 mer effektivt. Likviditetsstyring er drevet av to mål først, behovet for å levere eller trekke tilbake kortsiktige likviditeter fra markedet for å imøtekomme sesongmessige og friksjonslikviditetsbehov som oppbygging av regjeringen balanser og etterspørsel etter kontanter og for det andre behovet for å levere slitesterk l likviditet i økonomien for å legge til rette for vekst, samtidig som det sikres at pengepolitisk holdning støttes.20 Reservebanken har holdt systemet i en forhåndsunderskuddsmodus i gjennomsnitt, med likviditetsmangel tilsvarende en prosent av bankene NDTL The begrunnelsen har vært at banksystemet ville låne fra Sparebankens likviditetsfasiliteter, slik at reporenten styrte kortsiktige pengemarkedsrenter og dermed var effektiv som styringsrenten.21 Det første målet om å møte kortsiktige likviditetsbehov er oppnådd. gjennom avsetning av likviditet av Reserve Bank under sine vanlige fasiliteter - variabel rente 14-dagers 7-dagers repo auksjoner tilsvarende 0 75 prosent av banksystemet NDTL, supplert med daglig fast rente repos til reporenten tilsvarende 0 25 prosent av bank-wise NDTL Friksjon og sesongmessige feilstillinger som flytter systemet vekk fra normal likviditetsavsetning, behandles gjennom finjusterende operasjoner, inkludert va rimelige rate repo reverse repo auksjoner av varierende tenors Den veide gjennomsnittlige call money rate har sporet styringsrenten nærmere enn tidligere, noe som tyder på at kortsiktige likviditetsbehov er blitt tilfredsstillende.22 Reserve Bank har som mål å møte det andre målet ved å modulere netto utenlandske eiendeler NFA og netto innenlandske eiendeler NDA vekst i løpet av året, stort sett i samsvar med etterspørselen etter likvide midler for å møte transaksjonsbehovene i økonomien Dette vil sikre tilstrekkelig tilgjengelighet av varig likviditet uansett kortsiktige sesong - og friksjonsfluktuasjoner. Reserve Bank forsøker å jevne denne veksten gjennom året. For eksempel i perioder da Reserve Bank kjøper betydelige mengder NFA, kan veksten av NDA måtte være forholdsvis lavere og kan til og med måtte være negativ gjennom det åpne markedet salg av innenlandske obligasjoner.23 Erfaring tyder på at tilskudd av kortsiktig likviditet ikke erstatter fullt ut for nødvendig varig likviditet, t Hugh holdbar likviditet kan erstatte kortsiktige likviditetsbehov. Fremover vil Reservebanken først oppfylle krav til varig likviditet og deretter bruke finjusterende operasjoner for å gjøre kortsiktige likviditetsforhold i samsvar med den påtatte politiske holdning. Dette kan føre til tilsynelatende uregelmessige situasjoner der Reserve Bank injiserer varig likviditet, selv når den bruker kortsiktige instrumenter for å trekke over kortfristig likviditet, men slike tiltak vil være i tråd med våre to mål om likviditetsstyring.24 Til slutt, gitt at nye instrumenter som variabel rente reverse repo auksjoner tillater Reserve Bank å suge ut overskytende kortfristet likviditet fra systemet uten at overskytende likviditet blir deponert hos Reserve Bank gjennom overtakende fast rate reverse repo. Det er mulig for Reserve Bank å holde systemet nærmere balansert i gjennomsnitt uten at operasjonssatsen faller betydelig. Dermed er det tidligere grunnlaget for å holde t hans system i vesentlig gjennomsnittlig likviditetsunderskudd er ikke så overbevisende spesielt når politikken er ment å være tilpasende. I tillegg til at Reservebankens markedsoperasjoner fremfor å sette inn eller låne ved stående anlegg, bestemmer driftsrenten, styringsrenten korridoren kan bli innsnevret som foreslått av ekspertkomiteen.25 Det er derfor besluttet å. jegge forsyningen av varig likviditet i løpet av året ved bruk av eiendomsinnkjøp og salg etter behov. ii gradvis redusere gjennomsnittlig ex ante likviditetsunderskudd i system til en posisjon nærmere nøytralitet. iii begrense policy rate korridoren fra -100 bps til - 50 bps, med sikte på å sikre finere justering av WACR med repo rate. iv lette likviditetsstyring for banker uten å forlate likviditetsdisiplinen ved å redusere Det minimale daglige vedlikehold av CRR fra 95 prosent av kravet til 90 prosent med virkning fra fjorten dager som begynner 16. april 2016.v alle ow bytte av verdipapirer i marked repo transaksjoner for å legge til rette for utvikling av begrepet pengemarkedet og. vi konsultere Regjeringen om hvordan å moderere oppbyggingen av kontanter med Reserve Bank Detaljert retningslinjer utstedes separat Reservebanken vil overvåke konsekvensene av disse endringene som moderniserer landets likviditetsramme. II Bankstruktur.26 Store eksponeringer Med tanke på synspunkter og forslag mottatt fra interessenter på diskusjonspapiret om store eksponeringsrammer og forbedret kredittforsyning gjennom markedsmekanisme, en fersk diskusjonspapir vil bli utstedt innen 30. april 2016 på store låntakere som oppfyller en del av deres finansieringsbehov fra markeder. Et utkast til sirkulær på Large Exposures Framework vil bli utstedt for offentlige kommentarer i juni 2016 som skal gjennomføres innen 1. januar 2019.27. Revisjon av regelverk rammeverket Baselkomiteen for banktilsyn BCBS har utstedt endelige standarder for stan dardisert tilnærming til måling av motparts kredittrisiko SA-CCR, revidert rammebetingelse for kapitalbehandlingen av bankeksponeringer til sentrale motparter KKPer og endelige regler om revidert krav til offentliggjøring av Pillar 3 Disse standardene vil bli gjennomført innen 1. januar 2017 av BCBS-medlems jurisdiksjoner Reserve Bank foreslår å utstede utkast til retningslinjer for disse standardene innen 31. mai 2016. Reservebanken vil også foreta revisjon av retningslinjene for verdipapiriseringsrammen i lys av BCBS-revisjonene til verdipapirrammen som skal gjennomføres innen januar 2018. Det foreslås to issue draft guidelines on the revised securitisation framework by June 2016.28 Rationalisation of Branch Authorisation Policy Currently, banks provide services through a variety of business outlets branches extension counters satellite offices mobile branches ultra small branches and the like The current policy approach is to facilitate adequate outreach of banking outlets in unban ked areas while at the same time providing autonomy to banks to decide their business strategy Given that regulations are written in terms of branches, with a view to facilitating financial inclusion and providing flexibility on the choice of delivery channel, it is proposed to redefine branches and permissible methods of outreach keeping in mind the various attributes of the banks and the types of services that are sought to be provided.29 Differentiated Licensing of Banks In addition to recently licensed differentiated banks such as payments banks and small finance banks, the Reserve Bank will explore the possibilities of licensing other differentiated banks such as custodian banks and banks concentrating on whole-sale and long-term financing A paper in this regard will be put out for comments by September 2016.30 Margin Requirements for Over the Counter OTC Derivatives In March 2015, the BCBS and the International Organisation of Securities Commissions IOSCO finalised a framework on margin requirements for non-centrally cleared derivatives A consultative paper outlining the Reserve Bank s approach to implementation of these requirements will be issued by end-April 2016 with a target of finalising the framework by end-July 2016.31 Countercyclical Capital Buffers CCCB A review and empirical testing of CCCB indicators was carried out by the Reserve Bank to assess whether activation of the CCCB is warranted and it has been decided that it is not necessary to activate CCCB at this point in time.32 Supervisory Enforcement Framework Changes in the domestic and international financial sector environment necessitate formalisation of an improved supervisory framework for taking enforcement action against scheduled commercial banks for non-compliance of instructions and guidelines issued by the Reserve Bank The framework, which is intended to meet the principles of natural justice and global standards of transparency, predictability, standardisation, consistency, severity a nd timeliness of action, will be formalised by June 2016.33 Cyber Risks - Supervisory Assessment of Preparedness of Banks The Reserve Bank has commenced detailed examination of IT used by banks on a pilot basis during the current year IT examination reports are being issued separately so as to strengthen the information security preparedness of banks as well as to assess the effectiveness of IT adoption by banks Moving forward, it is planned to cover major banks in 2016-17 and all banks from 2017-18 The Reserve Bank has constituted an Expert Panel Chairperson Smt Meena Hemachandra on IT Examination and Cyber Security to provide broad guidance on its approach.34 Technology Support to Urban Cooperative Banks UCBs As a part of the Memorandum of Understanding with the State Governments Central Government on UCBs, the Reserve Bank had agreed to provide technology support to UCBs with the objective of financial inclusion and ensuring implementation of standardised core banking solutions CBS It has been decided to prescribe standards and benchmarks for CBS in UCBs and provide financial assistance and technical support through the Institute for Development and Research in Banking Technology IDRBT The initial set-up cost in this regard will be borne by the Reserve Bank while the recurring cost will be borne by the UCBs A circular in this regard is being issued separately. III Financial Markets.35 Introduction of Money Market Futures The Working Group on Enhancing Liquidity in the Government Securities and Interest Rate Derivatives Chairman Shri R Gandhi had recommended introduction of interest rate futures based on the overnight call money borrowing rate It is important to develop such market segments which could signal expectations of market participants, while allowing hedging of asset-liability mismatches It has been decided to allow futures on an appropriate money market rate The contract specifications will be decided in consultation with market participants and the Secu rities and Exchange Board of India SEBI by end-September 2016.36 Easier Market Access to Gilt Account Holders With a view to easing the process of investment by gilt account holders, it will be made incumbent on custodians to provide all gilt account holders access to the NDS-OM web facility to enable them to trade directly on the platform A similar facility is also proposed to be extended to foreign portfolio investors FPIs Detailed guidelines in this regard will be issued by end-June 2016.37 Broadening Market Participation - Electronic Trading Platforms In order to broaden participation in OTC derivatives and to provide a safe trading environment, it is proposed to put in place a policy framework for authorisation of electronic platforms with linkage to an approved central counterparty for settlement The framework will also cover forex platforms to facilitate hedging by small and retail customers The draft framework will be placed on the website for wider feedback by end-September 20 16 Furthermore, in order to make participation in OTC derivative markets through electronic platforms more broad-based, it is proposed to review the existing guidelines on OTC derivatives Guidelines will be issued by end-May 2016.38 Tripartite Repo in Government Securities Market The Working Group on Enhancing Liquidity in the Government Securities and Interest Rate Derivatives Chairman Shri R Gandhi had recommended introduction of tripartite repo to develop a term repo market In this context, it has been decided to undertake a comprehensive review of collateralised money market segments, including introduction of tripartite repo, in consultation with market participants The review will be placed on the Reserve Bank s website by September 2016 for wider feedback.39 Review of Guidelines for Commercial Paper CP With a spurt in the issuance of CPs, market participants and the Fixed Income Money Market and Derivatives Association FIMMDA have expressed the need for greater transparency and better dissemination of information Accordingly, it is proposed to undertake a comprehensive review of guidelines with the objective of, inter alia, strengthening disclosure requirements by issuers of CPs, reviewing the role of issuing and paying agents IPAs and putting in place an information dissemination mechanism Draft guidelines in this regard will be issued by end-July 2016 for wider feedback.40 Guidelines for Accounting of Repo Reverse Repo Transactions with the Reserve Bank It is proposed to align the accounting norms to be followed by market participants for repo reverse repo transactions under the liquidity adjustment facility LAF and the marginal standing facility MSF with the accounting guidelines prescribed for market repo transactions Guidelines in this regard will be issued by end-May 2016.41 Easing of Restrictions on Plain Vanilla Forex Options Currently, plain vanilla currency options require adherence to stringent suitability and appropriateness norms although they ar e considered a generic product, while forward contracts are exempt from the same It is proposed to bring plain vanilla forex options bought by bank clients at par with forex forwards on regulatory requirements Detailed guidelines will be issued by end-September 2016.42 Forex Benchmark-RBI Reference Rate The Reserve Bank calculates and notifies the reference rate of the rupee INR against the US dollar and also publishes INR rates against the euro, the pound sterling and the yen every day around 1 30 P M These rates are based on quotes polled from a select list of contributing banks As recommended by the Committee on Financial Benchmarks Chairman Shri P Vijaya Bhaskar , it has been decided to move over to a process of determining the reference rate based on actual market transactions on volume weighted basis with effect from May 2, 2016.43 Allowing Non-Resident Indians NRIs to Participate in the Exchange Traded Currency Derivatives ETCD Market It has been decided to permit NRIs to partic ipate in the ETCDs, subject to limits and other conditions that are stipulated by the exchanges recognised by the SEBI Guidelines in this regard will be issued by the Reserve Bank in consultation with the SEBI by end-June 2016.44 Initiatives for Start-ups In the Sixth Bi-Monthly Monetary Policy Statement for 2015-16 and the press release dated February 2, 2016 the Reserve Bank had highlighted the steps being taken with respect to the Government s initiatives to promote ease of doing business for start-ups Guidelines clarifications have already been issued in areas such as online submission of Form A2 for outward remittances up to certain thresholds, issue of shares without cash payments and acceptance of payments by the Indian start-ups on behalf of their overseas subsidiaries In addition, guidelines in respect of deferred payment through escrow indemnity arrangement for transfer of shares, enabling investment by foreign venture capital investors FVCIs in start-ups and overseas investm ent operations for start-ups will be issued soon in consultation with the Government Furthermore, the simplification of process for dealing with delayed reporting of FDI transactions and provisions for an enabling external commercial borrowing regime for start-ups are being examined by the Government and the Reserve Bank. IV Non-banking Financial Sector, Financial Inclusion and Payment and Settlement.45 Simplification of Process of Registration of New Non-banking Financial Companies NBFCs In order to make the process of registration of new NBFCs smoother and hassle free, it has been decided to simplify and rationalise the process of registering new NBFCs The new application forms will be simpler and the number of documents required to be submitted will be reduced to a minimum.46 Peer to Peer Lending P2P P2P lending has shown accelerated growth over the last one year While encouraging innovations, the Reserve Bank cannot be oblivious to the risks posed by such institutions to the system A Concept Note on P2P lending will be put up on the Reserve Bank s website for public comments by April 30, 2016 and based on the feedback, the contours of regulating P2P lending will be decided in consultation with the SEBI.47 Strengthening Business Correspondent BC Infrastructure The BC model offers significant scope for further strengthening Accordingly, the following initiatives are proposed i In order to ensure the competence of BCs and to promote quality delivery of financial services, a graded certification training programme for BCs is proposed to be introduced This would enable BCs with a good track record and advanced training to be entrusted with more complex tasks such as handling delivery of financial products that go beyond deposit and remittance The Reserve Bank will issue the necessary framework for establishing a certification programme for BCs by end-June 2016 Based on the framework, the Indian Banks Association IBA will be requested to put in place a system of traini ng and certification of BCs in coordination with external training institutes ii In order to have a tracking system of BCs, it is proposed to create a registry covering all BCs, both existing and new The registration will be online and will capture basic details including location of fixed point BCs, nature of operations and the like This database will be updated on a quarterly basis The necessary enabling framework would be issued by the Reserve Bank by endJune 2016 and the IBA will be requested to put in place a registry of BC agents in consultation with all stakeholders.48 Micro, Small and Medium Enterprises MSMEs The Reserve Bank will lay down a framework by September 2016 for accreditation of credit counsellors who can act as facilitators for entrepreneurs to access the formal financial system with greater ease and flexibility Credit counsellors will also assist MSMEs in preparing project reports in a professional manner which would, in turn, help banks make more informed credit d ecisions.49 Payment and Settlement Systems in India Vision 2018 The Reserve Bank will publish Vision 2018 for the payment and settlement systems in the country by end-April 2016 Vision 2018 will continue to focus on migrating to a less-cash and more digital society The endeavour would be to make regulations more responsive to technological developments and innovations in the payments space This would be complemented by enhanced supervision of payment system operators, improvement in customer grievance redressal mechanisms and for the strengthening of the payments infrastructure.50 The second bi-monthly monetary policy statement will be announced on June 7, 2016 the third bi-monthly monetary policy statement on August 9, 2016 the fourth bi-monthly monetary policy statement on October 4, 2016 the fifth bi-monthly monetary policy statement on December 6, 2016 and the sixth bi-monthly monetary policy statement on February 7, 2017.Top five takeaways for markets from Arun Jaitley s Budget 20 15-16.PEER COMPANIES. PEER COMPANIES. PEER COMPANIES. PEER COMPANIES. PEER COMPANIES. PEER COMPANIES. PEER COMPANIES. NEW DELHI Finance Minister Arun Jaitley s budget had the Sensex volatile throughout the trading session on Saturday, brought down by losses in consumer durable, FMCG, power and realty stocks. The 50-share Nifty index also slipped below its crucial psychological level of 8850 and was trading near its next crucial support level of 8800 The fall in the index was led by losses in ITC, NMDC, NTPC, HCL Technologies Tata Power and BPCL. At 01 33 pm, the Sensex was at 28,942 12, down 278 00 points The broader Nifty was at 8,767 00, down 77 60 points. Here are five key takeaways from FM s Budget speech. Investment in AIFs. The government will allow foreign investment in Alternative Investment Funds AIFs , a category of pooled-in investment vehicles for real estate private equity and hedge funds, Jaitley said in his speech. Foreign investment in AIF will help NRI and institution participation that constitutes a big segment of investors being targeted by the AIF The government has shown clear intent to reduce the administrative hassles for the foreign investors. But the big challenge on tax treatment to avoid double taxation for investors in AIF hasn t been addressed, says Ajay Garg, managing director, Equirus Capital. Allowing foreign investments in the AIFs is a very strong signal that government understands the value of AIFs to the economy said experts. Further, it will help in management of the alternative investments in a consolidated manner, said Dr Vikas Gupta EVP and we should see new concession structures this year The PPP environment will also improve as the Public Contracts Dispute Resolution Bill and the Regulatory Reform Law make progress, says Manish Agarwal, Partner and Leader - Capital Projects Infrastructure at PwC India. Plug-and-play level of readiness before tendering projects and pre-defined guidelines instead of individual approvals will help bidders focus on what they are best -- efficient delivery But these measures will take time to implement In the meanwhile, the increased public spending, should get the construction activity going, he adds. Stay on top of business news with The Economic Times App Download it Now.

No comments:

Post a Comment