Monday 9 October 2017

Punkt Null Forex System


Gjennomgå Besøksside. Også, Arthur har klargjort salgspolitikken, slik at kundene kan bytte ut for et annet produkt i en slik situasjon uten tilbakebetalingssituasjon. Jeg vil gjerne trekke tilbake min forrige gjennomgang som det var en overse fra min side. en slik ekte fyr i denne bransjen disse dager. 4, 2017 - 1 stjerne kjøpere pass opp Hvis du er vanlig kunde til PZ Trading og bruk rabattkupongen, vil det ikke bli refundert for det kjøpet. Jeg har nettopp gjort et kjøp med rabatt koden regularcustomer og jeg trodde det var en så god gest av Arthur å belønne sin returkunde og oversett oversettelseserklæringen. Etter 2 - 3 dager skjønte jeg at produktet ikke oppfyllte forventningen min og ba om tilbakebetaling, da ble det sagt det s ingen tilbakebetaling for å bruke den rabattkupongen. Det er jeg ikke i stand til å få min tilbakebetaling nå. Åndelig har Arthur å ty til en slik handling, virksomheten må ikke være god. Gjeld av pztrading sendt 9. mars 2017 Kjære Dan. Jeg er dypt beklager din dårlige erfaring med meg Faktisk har jeg en ikke-tilbakebetalingspolicy for bestillinger gjort med rabatt som kompensasjon, ettersom ganske mange mennesker ber om rabatter. Så jeg tilbyr en bytte-til-annen-produktgaranti i stedet for disse kjøpene. I stedet av tilbakebetaling i disse tilfellene kan du bytte til noe annet produkt fra mitt nettsted med samme pålydende verdi uten kostnad. Alt du trenger å gjøre er å gi meg beskjed om det. Vi kan fortsatt finne noe som passer dine behov. Vennligst aksepter min unnskyldning . Takk for din kommentar. Hei arthur jeg kjøpte Dag handelsindikatorer EA dette er bestillingsnummeret mitt 385854061 Det har gått 2 dager med betaling og til dags dato har jeg ikke mottatt det kjøpte programmet i privat Jeg sendte kvitteringen for betaling Jeg spør høflig om du kan ordne å sende meg programnedlastingslinken eller tilbakebetaling av betalingen jeg venter på et svar på Massimiliano-hilsen. Gjentatt av pztrading sendt 21. oktober 2016.Hi Massimiliano, jeg håper du er fin Serveren min e-poster automatisk EAs-indikatorene til postboksene på forespørsel betalt eller fr ee I ditt tilfelle er det som skjedde at du hadde abonnert fra postlisten tidligere, slik at e-postserveren ikke nådde innboksen din for å levere kjøpet, for å overholde postregulering Ta kontakt med meg og gi meg en alternativ e-postadresse hvor du skal sende indikatoren og fremtidige nedlastinger, da det aldri vil komme til e-postadressen din igjen. Vær oppmerksom på at støtten ville bli mye raskere hvis du nærmer deg helpdesken. Thanks. Forex Manual Trading System - PointZero 2012. Forex Manual Trading System - PointZero 2012 - Indicator. Point Zero er kjøpt en indikator for Metatrader4 som implementerer et flott trendsystem, oppdager de fleste topper og bunner i markedet, og gir deg en betydelig fordel når du opererer i finansielle markeder. Point Zero er den sveitsiske barberhøvelen i markedene It er en kraftig og komplett indikator som visuelt gir mye informasjon som er vanskelig å forsyne og tolke ved første blikk på kort tid. Point Zero fungerer veldig bra i alle finansmarkeder med nok likviditet. Anmerkningsstab Denne artikkelen krenker ikke noen opphavsrett, varemerker eller immaterielle rettigheter. Disse produktoppføringene overholder fullstendig politikk og overtræder ikke gjeldende lover om opphavsrett Jeg er autorisert forhandler av dette produktet og også opphavsrettsinnehaveren. Forex Point Zero Indicator - 2012.Forex Manual Trading System - PointZero 2012-Indikator. Point Zero er kjøpt en indikator for Metatrader4 som implementerer et flott trendsystem, oppdager de fleste topper og bunner i markedet og gir deg en betydelig fordel når du opererer i finansielle markeder. Point Zero er sveitsisk barberhøvel av markedene. Det er en kraftig og komplett indikator som visuelt gir rikelig med informasjon som er vanskelig å forsyne og tolke ved første blikk på kort tid time. Point Zero fungerer veldig bra i alle finansmarkeder med nok likviditet. Point Zero er en Metatrader4 indikator basert på en så og trend-system som simpelthen virker. Reklame finansmarkeder med tillit og effektivitet. Kjenne til sterke trender lenge før alle andre gjør. Få hjemmekjøp avkastning mens du investerer litt av tiden din. En av de få ikke-maling-indikatorene på markedet. Point Zero vil vise seg å være nyttig for alle likvide markeder, uavhengig av din handelserfaring. Point Zero vil hjelpe deg med å skaffe deg den riktige trenden følgende tankegang. Point Zero vil alltid holde deg i høyre side av markedet. Point Zero-signaler er enkle og intuitive. Bygg med tillit. All Trading innebærer risiko Leveraged trading har store potensielle gevinster, men også stor potensiell risiko. Vær oppmerksom på og aksepter denne risikoen før handel. Aldri handle med penger du ikke har råd til å miste. Alle prognoser er basert på statistikk som er oppnådd fra tidligere resultater av enhver handelsmetode, er ingen garanti av fremtidige resultater Ingen sikkert handelssystem har noen gang vært delt og ingen kan garantere fortjeneste eller frihet fra tap. Skriv en anmeldelse.

No comments:

Post a Comment